Back To Top
    
    
    
Seznam zaměstnanců ZŠ a MŠ Myslibořice
ve školním roce 2025/2026
Pedagogičtí pracovníci
| 
 Jméno  | 
 Funkce  | 
| 
 Mgr. Michal Šerý  | 
 ředitel ZŠ a MŠ  | 
| 
 Mgr. Lenka Brabencová  | 
 zástupce ředitele, výchovný poradce, metodik prevence  | 
| 
 Mgr. Alena Hlouchová  | 
učitelka ZŠ | 
| 
 Mgr. Věra Kočí  | 
učitelka ZŠ | 
| 
 Mgr. Vendula Kopečková  | 
 učitelka ZŠ  | 
| 
 Ing. Lenka Kopečná  | 
učitelka ZŠ | 
| 
   Mgr. Monika Kosová  | 
učitelka ZŠ | 
| 
 Mgr. Simona Křížová  | 
učitelka ZŠ | 
| 
 Bc. Petra Marciniak Krotká  | 
   učitelka ZŠ  | 
| 
 Mgr. Michaela Míčová  | 
 učitelka ZŠ  | 
| 
   Mgr. Pavel Nováček  | 
učitel ZŠ | 
| 
 Mgr. Eva Pojíšková  | 
 učitelka ZŠ  | 
| 
 Mgr. Pavel Přecechtěl  | 
učitel ZŠ | 
| 
 Vladimíra Šípová  | 
učitelka ZŠ | 
| 
 Mgr. Eva Šmídlová Enčevová  | 
učitelka ZŠ | 
| 
 Mgr. Jakub Šturala  | 
učitel ZŠ | 
| 
 Mgr. Jana Kopečková  | 
asistentka pedagoga | 
| 
 Bc. Iveta Fukalová  | 
 asistentka pedagoga, vychovatelka ŠD  | 
| 
 Alena Antošová  | 
asistentka pedagoga | 
| Lenka Jará | 
 asistentka pedagoga, vychovatelka ŠD  | 
|   Bc. Iva Svobodová | 
 zástupce MŠ  | 
| Michaela Roupcová, DiS. | 
 učitelka MŠ  | 
| 
   Lucie Nováková  | 
 učitelka MŠ  | 
| 
 Eva Slatinská  | 
učitelka MŠ | 
| Jaroslava Popelková | 
 asistentka pedagoga, školní asistentka  | 
Nepedagogičtí pracovníci
| 
 Jméno  | 
 Funkce  | 
| 
 Hana Jankůjová  | 
 hospodářka ZŠ e-mail kancelář ZŠ: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.  | 
| 
 Marcela Robenková  | 
 účetní  | 
| 
 Eva Škodová  | 
 školnice ZŠ  | 
| 
 Marie Tichá  | 
 školnice MŠ, uklízečka  | 
| 
 Zdenka Hortová  | 
 uklízečka  | 
| 
 Jana Šuláková  | 
 uklízečka  | 
| 
 Bc. Michaela Potůčková  | 
 vedoucí ŠJ e-mail ŠJ: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.  | 
| 
 Radka Kurtinová  | 
 vedoucí kuchařka  | 
| 
 Martina Mencáková  | 
 kuchařka  | 
| 
 Jarmila Šímová  | 
 kuchařka  | 
Etický kodex pedagogického pracovníka
*Škola uplatňuje princip rovných příležitostí. Pedagogický pracovník nakládá
obezřetně s důvěrnými informacemi o žácích, nikdy jich nepoužije v neprospěch
a znevýhodnění žáka či posílení své pozice.
*Škola vytváří takové pracovní prostředí, které je založeno na vzájemném
respektu a budování otevřené komunikace a partnerství. Pedagogický pracovník
má právo na informace o dění ve škole a má právo se vyjadřovat ke všem
záležitostem týkajících se chodu školy resp. navrhovat změny.
*Škola očekává od svých zaměstnanců bezúhonnost. Pedagogický pracovník si je
vědom toho, že neetické chování je nepřijatelné nejen u něj samého, ale i u jeho
kolegů. S pedagogickou prací je neslučitelné takové jednání, které je v rozporu
s dobrými mravy a to i mimo pracoviště. Pedagogický pracovník je povinen
chovat se a jednat tak, aby nepoškozoval dobré jméno zaměstnavatele.
*Škola usiluje o spravedlivé odměňování zaměstnanců. Škola investuje do rozvoje
svých zaměstnanců (DVPP, vzdělávání sborovny a další vzdělávací aktivity a
akce).
*Soustavným sebevzděláváním si pedagogický pracovník prohlubuje a rozvíjení
své profesionální kompetence. Sebevzdělávání realizuje v zájmu svém, žáků resp.
školy. Vedení školy toto sebevzdělávání podporuje, umožňuje a řídí.
*Své poznatky pedagogický pracovník předává kolegům a snaží se je uplatnit ve
výchovně vzdělávacích činnostech ve škole. Pravidelně provádí sebehodnocení
své práce. Má právo na seberealizaci.
*Pedagogický pracovník jedná a rozhoduje se na základě principů humanity a
demokracie, a to podle svých nejlepších dosažených znalostí a dovedností.
* Pedagogický pracovník chápe svou úlohu ve smyslu pomáhající profese,
uplatňuje rovný přístup ke všem žákům. Odmítá všechny formy diskriminace
nebo chování, které utlačuje druhé.
* Pedagogický pracovník respektuje psychickou a fyzickou autonomii a jedinečnost
jak žáků, tak u rodičů. Stejně tak respektuje svou osobnost, své potřeby.
*Pedagogický pracovník rozvíjí schopnosti a dovednosti žáků podle jejich
možností s ohledem na vývojové potřeby a možnosti dané věkovou odlišností.
Rozvíjí všestranně potenciál žáka, zachovává a rozvíjí vhodné prostředí pro
výuku a výchovu.
*Než pedagogický pracovník užije vůči žákům kázeňský postih, čerpá ze všech
možností dostupných pozitivních motivačních prostředků.
*Pedagogický pracovník neznevažuje profesionální způsobilost kolegů. Chápe, že
otevřená komunikace a spolupráce je zásadním mechanismem v procesu
organizování výchovného a vzdělávacího procesu.
*Pedagogický pracovník spolupracuje s kolegy a dalšími profesionály i laiky
v zájmu vzdělávání žáků. Pedagogický pracovník v pracovním kolektivu
preferuje týmovou práci, při prosazování svých cílů dbá na dané strategie a cíle
školy jako celku. O vzniklých problémech otevřeně komunikuje za účelem řešení.
*Pedagog je povinen se seznámit s informacemi o specifických výchovně
vzdělávacích potřebách žáků (IVP), které vzdělává. Má právo tyto informace
požadovat
* Pedagogický pracovník si je vědom, že svým pozitivním chováním a jednáním
ovlivňuje žáky. Požadavky na žáka dané školním řádem uplatňuje pedagogický
pracovník i na sebe.
***
„Jestliže žáci hledí na učitele a vidí v něm takovou bytost, jakou by sami rádi byli,
pak jim učitel dal dar, jenž má stejnou hodnotu jako veškeré jím poskytnuté vzdělání.“
/Fontana/